środa, 11 czerwca 2014

1 rozdział

                                                          

                                                                **Oczami Susan**
                    Dzisiaj mam poznać  swojego Brata jeszcze w swoją dziewiętnastkę .Błagałam swojego ojca o mieszkanie dla mnie.Nie wiem czy się zgodził przecież nie chciałam  auta skoro mam lambordzini jeszcze najnowsze.Czekałam aż tata razem z jego narzeczoną Anne zawoła mnie na śniadanie.Zaczęłam się ubierać i wybrałam to   http://2.bp.blogspot.com/-IHS0r6TvEBE/UcBdpSH50KI/AAAAAAAAAg0/TSR7ndUA7-k/s1600/natalie.jpg  zeszłam na duł i nagle Anna zaczęła  mnie wołać
-Susan Susan choć szybko
-Takk - Odpowiedziałam  idąc po schodach na duł 
-Zayn się spóźni bo dopiero wylatuje z Irlandii pięknie wyglądasz skarbie –powiedziała
-Dziękuje-Chwila skarbie ?wiem że jest narzeczoną mojego taty a żeby odrazy skarbie.
 Weszłam do góry do swojego pokoju i się położyłam niczym nie zauważyłam ze zasnęłam.

     **W tym samym  czasie w domu państwa Horanów **
-Dziękujemy za gościnność-Powiedział Liam ściskający rękę tacie Nialla (Bobiemu)
-Dać ci jeszcze coś na drogę skarbie-Powiedziała mama Horana
-Nie-A może tak-raczej tak-Powiedział zmieniając co pochwilę zdanie
-To ci dam-Powiedziała Maura dająca Horanowi jedzenie(kanapki,kurczaka,chipsy i placek)
-Dobra kto pierwszy w autobusie bierze mój placek-Powiedział  z rozbawieniem
-Start - Powiedział   Bob
Niall przytulił się z rodzicami na do widzenia i poleciał do autobusu w mgnieniu oka doleciał do autobusu pierwszy stanął mówiąc
-Nikomu nie dam swego placka  jedynie jak mi wypadnie
Nagle wszyscy weszli do autobusu.
-Idę się kąpać –Powiedział Zayn
-Dobra szybko bo od Horana jedzie-Powiedział z rozbawioną tonacją Harry
-Ha ha ha  śpieszne Hazza -Powiedział  Niall jedzący chips po chipsie
          **  Rozmowa Harrego z Anną**
-Halo Zayn -Powiedziała Anna
-Dzień dobry z tej strony Harry mam coś przekazać Zaynowi od Pani
-Tak powiedz że razem z jego siostrom czekamy za nim. –Powiedziała .Ao której będziecie ?– Spytała
-Tak o koło 18
-Dobra czekamy dzięki Hazuś
-Nie ma za co do wiedzenia
-Do widzenia
          -Kto dzwonił-Spytał się Zayn
-Twoja mama mówiła że razem z twoją siostrom czeka za tobą
-ooooooooooo Malik czemu się nie pochwaliłeś-Powiedział Horan wchodzący do łazienki
-A ty się nie wtrącaj ić   do tej łazienki Horan.
-O kurwa zapomniałem że ma urodziny-Powiedział Liam
                                                              **Oczami Susan**
Obudził mnie krzyk Taty na obiad .Zeszłam i zjadłam .
-Kochanie poczekaj-Powiedział tata
-Proszę nie będzie hucznie wyprawianej 19 stki   a prezent tak za trzy dni a dzisiaj zostaniesz o de mnie i od Anny to .



                                                        Czytasz=Komentujesz
 

5 komentarzy:

  1. Hej mam na imię Magda .
    Blog zapowiada się ciekawie .
    czekam na ciąg dalszy a teraz zapraszam do siebie http://to-make-dreams-were-real.blog.pl/ i http://every-day-together.blogspot.com/ dawno nic nie dodawałam .
    Cóż dość dawno nawet bym powiedziała .
    Mam dla ciebie pewną propozycję jeśli chcesz to napisz na gg 45919453 .

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ale twój blog jest wspaniały.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Blog zapowiada się ciekawie zapraszam do siebie http://kaboomdziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego?! Dlaczego jest tylko jeden rozdział?!!??! Ja chce więcej....
    Nominuję cię do Libster Blog Awards,więcej informacji http://angeloflostsouls.blogspot.com/2014/06/libster-blog-awars.html (w NOMINACJI 2)

    OdpowiedzUsuń