niedziela, 29 czerwca 2014

8 rozdział

**Oczami Nialla**
Zauważyłem pierwszy raz od naszej kłutni .Oczywiście Zayn wyszedł pierwszy i powiedział.
-Czy jest tu jakaś Susan ?
Zobaczyłem jedną ręke a ta mała rączka należała do Susan.
-Mam do was cenną infirmacje mam przyrodnią siostre błękitno oka blondynka Susan. Bardzo dziękuje za przybycie:Susan ,Eloner,Daniel,Jade.Mojej narzyczonej Pezz i szczegulnie wam fanom bardzo dziękujemy.-Powiedział Malik
-Przedstawiam wam zespó One direction.
Louis na początku krzyknoł najgłośniej jak mógł ...
-Jak się bawi london w piątkowy wieczór.
Zaczeliśmy śpiewać od piosenki She's Not Afraid.Gdy skończyliśmy śpiewać.  piosenkę zrobiliśmy małe przedstawienie .Zaśpiewaliśmy 21,24 piosenki i Zayn,Harry,Liam and Louis poszli.
-Drodzy fani tą piosenkę usłyszycie pierwszy raz i dedykuje ja Susan.
Wyciągnełem gitare i zaczełem śpiewać puosenkę pt ,,Magic" niewuem akurat dlaczego ją tak napisałen chociaż się nie całowaliśmy.Sus się zwruszyła mam. Nadzieje że to łzy szczęścia.Pod końcówkę Susan pobiegła za scenę
Chciałbym za nią ale muszę pożegnać fanów.Chłopacy znowu weszli na scen
e i razem pożegnaliśmy fanki każda zostła bluskę z naszymi autografami.Odrazu podbiegłem do Susan.
-Proszę cię Susan nie płacz bo zaraz ja bendę płakać -Powiedziałem scierając
Jej malutką łze .
-Ddzziękujjje -Wydukała siebię
-Prosze i mam pytanie. O co ci chodziło wtedy z tymi dziewczynami?
-Nno Papaul powiedziałł mii żże tobie zależy na przeleceniu.To prawda ?
-Nie nie to kłamstwo jak mój przyjaciel i menager mógł mi to zrobić .Gdy skończyłem mówić blondynka mmie przytulila.
-Susan
-Taaaaak
-Jakie piosenki najbardziej lubisz ?-Spytalem po czym zaczełem zapisywać na telefonie.
-Justin.B.Never Say Never
Katy.P:DarkHorse,Roar,One direction (wszystkie),OneRepublic LountingStars.-Wymieniła wszystkie
-Troche dużo a najwięcej naszych bo wszyskie,ale spróbuje nagrać tą płyte -Powiedziałem w myśli.
**Oczami Susan **
Niall wypytałmnie o ulubione piosenki powiedziałam prawie wszystkie.Ale nadal jestem zła nie tym razem na Horana tylki na Paula.Nagle zauważyłam idące dziewczyny w moją strone (Pezz.Jade,Daniell,Eloner,)
-Dziewczyny
-Tak-Powiedziały w hurze
-Zapraszam was do mnie na Wigilię na noc przyjdźcie razem z Zaynem Niallem Harrym Louisem i Liamem
-No jasne -Powiedziały w hurze
-Wy śpiewacie w hurze bo jak tak to teraz macie chyba próbe
-Nie -Powiedziała każda z osobna
 **Rozmowa Ojca z Susan **
Hej skarbie chciał bym się spytać ile osób bo jak Zayn rozmawiał z Anną to powiedział że będzie dużo to super ale powiec ile osób konkretnie
-No tak będzie wszyskich 13 -7 dziewczyn a 6 mężczynz
-To super akurat jestem na zakupach.
-Tato mam proźbe
-No słucham
-Wszyscy się złożyliśmy na fortepian do. Lou ale on nie wie czy byś mógł podjechać po pieniądze i kupić fortepian
-No jasne zaraz będe
**Oczami Susan**
Doszlam do domu i na miejscu był jusz tato w rękach miał kartony dałam tacie koperte z piniędzmi a ja zabrałam kartony
W których były ozdoby świąteczne .Karton wlożyłam na stół i poprzestawiałam meble w salonie .Poszłam do góry wziełam piżame i poszłam spać .
**Wigilia**
Wstałam z łużka wziełam szybki prysznic ubrałam się w szare dresy bluskę w paski
Białe wysokie trampki.Zeszłam na dół orworzyłam drzwi i zauważyłam Nialla ,Zayna,Louisa,Harrego,Liam noszących choinkę pokazalam im gdzie mogą postawić .Potem chłpcy poszli po bagaż
i pokazałam gdzie będom mieli pokuj oni dziewczyny też poszły do góry
i pokazałam im gdzie one bedom spały a będeom spały w moim pokoju dałam chłopakom paterace i kari maty tak samo dziewczyną.
Zeszliśmy wszyscy na duł i rozdaliśmy sobie zadania chłopacy będom ozdabiać na dworze a my dziewczyny w środku po godzine wszystko buło zrobione nałożyłam na talerz kanapki zrobione przezemnie po parunastu minutach już nie było włączyliśmy telewizor i Hazza zaczoł wertować po kanałach nagle znalazł jakiś horror i chłopacy zaczeli wpatrywać się w ekran jak w obrazek.Ja z dziewczynami poszłyśmy się szykować wybierałyśmy stroje a Eloner zrobiła mi makijaż Pezz malowała paznokcie a Daniell mnie czesała Jade próbowała dobrać strój .Każda znas miała tak robione i zmieniałyśmy się zadaniami.Eloner zrobiła mi lekki makijaż Daniell przepięknie mnie uczesała a Pezz dobrała kolor lakieru do mpjej kreacji i na kciukach namalowała mi serduszko
Jade wybrala mi moim zdaniem najlepszą kreacje którą miałam w szafie
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jak podoba się ? Przepraszam za błędy pisze na telefonie .Następny rozdział niewiem kiedy sie pojawi być może w środe bo jade do koleżanki na nocki jak coś to informuje .















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz