czwartek, 26 czerwca 2014

7 rozdział


(Jak Sus dzwoniła do szefa to zwolniła    
się z pracy)
   
Poszłam spać a obok mnie spała Mag byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami więc nie wstydzieliśmy sie razem spać.Z resztą moja rodzina była trochę spokrewniona z rodziną Mag.

                         **Miłego czytania :-)**

             **Dzień przed Wigilią**
Kolejny dzień spędzony z Margaret.Dziś musiałam się wziąść wczoraj porządki a dziś gotowanie.Zabrałam się za robienie a Mag robiła barszcz .W kuchni spędziłam razem z Mag 4 godziny ale. 12 potraw zkończonych a raczej 13 bo paluszki rybne.Na pewno z Wujkiem Simonem przyjedzie jego żona Katy (która jest piosebkarką) i ich córeczka moja kuzynka Savanna która ma dopiero pięć lat(Więc dla niej paluszki rybne i może dla mnie bo za bardzo nie przepadam za rybą).Nagle zostałam sms
_________________________________________
**Rozmowa przez sms z Zaynem**
-Hej siostra ten koncert.który był przełoż.
ony jest dziś a ten bilet jest ważny
-No razem z Mag będziemy o 15.30
-No a kto to Mag?
-Dowiesz się na miejscu Zayn.
-Czekam do 15.30
_________________________________________
Dobra jest 13. Jeszcze 2 i pół godziny .Odłożyłam jedzenie do lodówki dosyć dużo zrobiłam tak jakoś na 30 osób .Dobra zaczne sie ubierać
Wybrałam to
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://static.faslook.com/cache/c3/e5/c3e5932114911a3c2d38e675fe972cee.png&imgrefurl=http://www.faslook.pl/collection/fanka-one-direction-2/&h=500&w=500&tbnid=GdgX8fOi-HME-M:&zoom=1&q=komplet+ubra%C5%84+dla+fanek+one+direction&docid=zaWGWTbXzCawDM&ei=ukqsU42UN4bQ4QSauoCoAw&tbm=isch&ved=0CCkQMygNMA0
(Trochę długi link) Odłożyłam słuchawki a buty zmieniłam na wysokie trampki.Zrobiłam kitkę dziś bez makijażu .Zeszłam na dół i zobaczyłam Mag z walizką i torebką
-Co ty robisz Mag -Spytałam
-No ja ci nie mówiłam mam nażeczonegoo imieniu Witek i wyjeżdżam z nim do Paryża  miałam 27 ale przełożylina dziś o 15.30
-No dobra miłego pobytu i będe tęsknić
-No ja też-Powiedziała Mag tuląc mnie na do widzenia
-No to pa -Powiedziałam zamykając po niej drzwi .
No dobra bilet nie może się. Zmarnować zaprosze jakąś fanke.Dobra jesr 15 jade.Wsiadłam do samochodu pojechałam kawałek i zobaczyłam płaczącom dziewczyne ,Od razu zjechałam na bok wysiadłam z samochodu i zobaczyłam dziewczyne w letko błekitnych włosach i brązowych oczach.
-Co się stało -Spytałam
-Nno mój chlopak podarł mi bilet na koncert 1D zerwałam z nim i wyprowadziłam się od niego nieznam nikogo oprócz 4 osób
Eloner,Perrie,Daniell i chyba ciebię
-No tak się składa że mam dwa bilety a ten bilet to prezent
-Dziękuje ja też mam dla ciebię prezent
Nagle zobaczyłam swój telefon
-Dziękuje ci jak go znalazłaś
-No widziałam jak go rzuciłaś więc go podniosłam i szukalam właściciela czyli ciebie
-No bardzo dziękuje a teraz wsiadaj do. Samochodu i jedźemy na koncert
Ja i dziewczyna wsiadłyśmy do auta i po paru minutowej ciszy postanowiłam przerwać tą ciszę
-A tak a pro po jak masz na imię -Spytałam
-Mam na imię Jade a moje nazwisko to
Thriwell
-Moja koleżanka też miała na imię Jade ale nazwisko Thore
-A ja nazywam się Susan Blou
Po dlugiej rozmowie dowiedziałam że ja tak jak inne wymienione przez nią koleżanki mamu ten sam rocznik
Bardzo polubiłam Jade nawet stałyśmy sięnajleprzymi przyjaciółkami
Wysiadłyśmy z samochodu dałam jej wejściówkę za scenę .Weszłam razem z Jade do środka sali gdzie ma być koncert
-Siostra daj kurtkę i ty Jade tesz a Mag ?
-Mag wyjechała do Paryża
Ja i Jade dalyśmy kurtki Zaynowi i usiadłyśmy na miejscu
-Skąd znasz Zayna ? Bo to marzeczony Perrie
-A ja go zbam bo to mój przyrodni brar
Nagle zauważyłam idące trzy dziewczyn
. Były to Eloner ,Daniell i Perry ,
Zapoznalam się z Daniell dziewczyną Liama
Eloner dziewczyną Louisa
A Pezz to ja znam
Poznałam je bardzo dobrze wiem co ktura lubi i co kim jest lub chciała by być
Nagle zaczoł się koncert sala zapełniła się tlumem fanek siedziałam obok Eloner która jest sympatyczną osobą bardzo ją polubiłam .
_________________________________________

         Z góry przepraszam za błędy pisałam na telefonie.I mam pytanie znacie jakieś fajne blogii ? Jak tak to w kom poprosiła bym o linki .Bardzo proszę o opowiadania z one direction.Obiecuje każdego przyczytam i dam komentarz pod którymś rozdziałem a 8 rozdział w sobotę.Z góry dziękuje za linki do blogów . :-)































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz