niedziela, 22 czerwca 2014

5 rozdział



                    Paul podszedÅ‚ do Sus i zaczÄ…Å‚ rozmawiać.
   **Rozmowa Susan z Paulem **
-Hej piękna mam na imię Paul a ty ?-Powiedział Paul
-Hej ja mam na imię Susan-Odpowiedziała
-A dała byś mi swój numer-Spytał Paul
-I jeszcze czego- Odpowiedziałam-Czym prędzej dała bym twojemu kumplowi-Powiedziała Susan kiwająca w kierunku Nialla


**Oczami Nialla**
Zobaczyłem przychodzącego Paula.
-I co masz ten numer?-Spytałem
-Nie dziwka nie chciała mi dać numeru-Powiedział Paul
-Paul  to teraz ja spróbuje –PowiedziaÅ‚em
-Nie uda ci się ona jest..-Paul nie do kończył po poszedłem w kierunku dziewczyny
-Hej Sus dała byś mi swój numer bardzo proszę ?-Powiedziałem bardzo przekonywająco
-No jasne tylko nie mów temu Paulowi -Powiedziała Susan pacząca na Paula
Podyktowała mi swój numer a ja jej swój i nagle zgubiłem ją w tłumie .
Podszedłem do Baru i pochwaliłem się Paulowi że zostałem numer ten się wściekł i chciał coś powiedzieć ale intuicja mu nie kazała .
-Paul wiesz jaki jestem szczęśliwy bo w końcu normalna dziewczyna się we mnie nie zakochała a nie jakaś fanka
-No wiem przecież widzę na koncertach jak piszczą przecież jestem menadżerem więc wiem
-No to ja jadÄ™ już z chÅ‚opakami do dom pa Paul –Pa –PowiedziaÅ‚em
-No pa-Odpowiedział Paul
**Oczami Susan**
Chłopak dał mi swój numer i zgubiłam go z oczu .Podeszła do drzwi i wyszłam .Poszłam sobie spacerem do domu doszłam i zobaczyłam jak ktoś jest w środku Nagle zauważyłam Ojca i Anne .
-Hej mam zaproszenie do Ciebie na wigilię do nas przyjdziesz-Spytała Anna
-Nie-Odpowiedziałam
-Dlaczego?-Spytał Ojciec równo z Anną
-Bo w tym roku wigilia u mnie –PowiedziaÅ‚am
-Okej o której –SpytaÅ‚a Anna
-O 20.30.I niech przyjdzie wujek Simon.
-Okej musimy już lecieć do zobaczenia za tydzień we Wigilię
-Ale na noc przyjedziecie razem z wujkiem Simonem.
-No jasne Pa córcia
-Pa Anno pa Tato


Zamknęłam  drzwi i poszÅ‚am od razu spać.
**Następnego Dnia**
WstaÅ‚am i poszÅ‚am siÄ™ kÄ…pać po wykÄ…paniu moje mokre ciaÅ‚o owinęłam rÄ™cznikiem i ubraÅ‚am siÄ™ w to 

W czerwone Sponie, bluskę w Paski (To było ubranie do pracy)
.Dodałam do tego parę dodatków i poszłam do pracy.
Gdy doszÅ‚am zobaczyÅ‚am jakie zmiany doszÅ‚y w restauracji.                                                                WyglÄ…daÅ‚a jak Kawiarnia .
-Dzień dobry szefie-Powiedziałam z uśmiechem na twarzy
-Dzień dobry Susan teraz zamiast restauracji jest Kawiarnia
-Super co nie –PowiedziaÅ‚a blondynka w BÅ‚Ä™kitnych oczach
-No wspaniale a tak a pro po mam na imię Susan-Powiedziałam
-A ja mam na imiÄ™ Perrie –BÄ™dÄ™ razem z tobÄ… pracować
DowiedziaÅ‚am SiÄ™ wiele ciekawych rzeczy .Nagle gdy skoÅ„czyli remont tak o 10 zrobiÅ‚ siÄ™ tÅ‚um  .Na szczęście skoÅ„czyÅ‚am swojÄ… zmianÄ™ i razem z Perrie poszÅ‚yÅ›my domów.
-Na razie Sus-Powiedziała Perrie
-Na razie Pezz - OdpowiedziaÅ‚am jej  na pożegnanie
-Szłam i zostałam sms
-Hej Sus może dziÅ› wyskoczymy do kina .PrzyjadÄ™ po ciebie jak siÄ™ zgodzisz tylko daj adres domu.-NapisaÅ‚ mi propozycje przez sms  Niall.
-No jasne ul.Happily 17C.Czekam odpisałam
Szłam chodnkiem i nagle ktoś chwycił pnie za rękę
-Hej maÅ‚a mi siÄ™ nie odmawia –PowiedziaÅ‚ Paul próbujÄ…cy Å›ciÄ…gnąć mi bluskÄ™ na szczęście  
-Nie Paul nie rób tego przecież jesteś rozsądny-Powiedziałam próbując odepchnąć go od siebie
-Dobra zrobię to dla Ciebie-Powiedział Paul i odsunął się o de mnie
-DziÄ™ki Paul mój pierwszy raz wyobrażam sobie romantyczeniÄ™ –PowiedziaÅ‚am
-A tu nie jest romantycznie powiedziaÅ‚ z rozbawieniem Paul-ZostaÅ„my dobrymi przyjaciuómi a o tym zapomnijmy –PowiedziaÅ‚ Paul
-No dobrze ja jusz zapomniaÅ‚am bo do niczego nie doszÅ‚o –OdpowiedziaÅ‚am
-Tylko uważaj na Nialla
                                                                               
 
Oto 5 rozdział następny tak jakoś we wtorek. Podoba wam się w 6 rozdziale chyba zacznie się dziać .Czekam na komentarze.
 
Czytasz =komentujesz
Czytanie =daje świadomość
komentarz=nakręca mnie do pisania rozdziałów
czekam na kom a ja się biorę do pisania rozdziałów , :-)

1 komentarz:

  1. Heej, serdecznie zapraszam na mojego bloga o Harry'm :)
    Tu link do bloga : http://bad-memories-by-perfect-love.blogspot.com/
    Jeśli Cię tym jeszcze nie przekonałam to zachęcam do obejrzenia zwiastuna :)
    Tu link do zwiastuna : https://www.youtube.com/watch?v=T0gNAlpWNqA

    OdpowiedzUsuń